503 349 386 kontakt@goldengold.pl

judo camp 2022

Klient

Organizator Judo Campu, który odbył się w Chełmie w dniu 17.09.2022 r., pragnący stworzyć kompleksowa oprawę graficzną wydarzenia.

kategoria

logo, identyfikacja wizualna wydarzenia, druk, SM,  event sportowy

zakres prac

Zlecenie obejmowało wykonanie koncepcji wizualnej,  logo imprezy, plakatów, postów na FB, nadruków na smycze, identyfikatorów.

Głównym motywem przewodnim było ukazanie sylwetki medalisty olimpijskiego Mariana Tałaja, oraz jego osiągnięć sportowych. Impreza była skierowana do dzieci, młodzieży i dorosłych z całej Polski  trenujących na co dzień Judo, pragnących wziąć udział w pokazowych walkach oraz poznać gościa imprezy.

Całość projektu miała komunikować  energię, siłę, pasje i zaangażowanie, stad oczywistym wyborem był kolor czerwony oraz tekstury, zestawiony z bielą oraz kontrastowa czernią. Zastosowane fonty bezszeryfowe oraz majuskułowe zadecydowały o czytelności i wyrazistości komunikatu.

 

 

 

serwis samochodowy motoraj

klient

Właściciel nowopowstającego w 2018 r serwisu samochodowego, specjalizującego się też w naprawie motocykli, maszyn rolniczych i innych urządzeń gospodarskich.

kategoria

logo, identyfikacja wizualna, druk, warsztat samochodowy

zakres prac

Zlecenie obejmowało całościowe przygotowanie materiałów przeznaczonych do druku, także potem wdrożonych w naszej drukarni. Początkowe zlecenie obejmowało (poza stworzeniem logo) wizytówki i banery, potem także  ulotki oraz kolejne banery wraz z rozszerzaniem zakresu działalności oraz aktualizację poprzednich materiałów.

Głównym celem było ukazanie specjalizacji zakładu – naprawa silników oraz wyspecjalizowana naprawa konkretnych marek aut. W ciągu dalszej współpracy dołożone zostały kolejne elementy graficzne waz z rozszerzaniem zakresu działalności. 

W identyfikacji przeważającą ciemne, spokojne, zdecydowane odcienie grafitu z czerwonym dynamicznym akcentem i statyczna bielą. Zastosowane fonty bezszeryfowe nadają nowoczesny, prosty bezpośredni i przystępny charakter całości – głównym celem była czytelność i prostota dla użytkowników i odbiorców reklam.

 

usługi ogólnobudowlane Krzysztof Rybak

Klient

Właściciel firmy świadczący szeroko pojęte usługi wykończeniowe

kategoria

logo, identyfikacja wizualna wydarzenia, druk,  lokalne przedsiębiorstwa

zakres prac

Właściciel firmy, działający  od wielu lat na lokalnym rynku zapragnął uporządkować swoja komunikacje marki a także wypromować swoją działalność poza lokalny powiatowy rynek, rozszerzając na teren ogólnopolski.

Ideą projektu było – poza przedstawieniem zakresu usług – ukazanie firmy Pana Krzysztofa jako oferującej usługi na najwyższym poziomie, godnym zaufania, oferującym luksusowe wykończenia, jednocześnie będącą marka przyjazną klientowi, kierującą się indywidualnym zamówieniem inwestorów.

Zamówienie obejmowało ulotki oraz wizytówki. Ciemna kolorystyka i przygaszone tła były idealnie skontrastowanym tłem do białych i żółtych napisów mających zwrócić uwagę odbiorców na kluczowe informacje. Delikatne złoto w logo i we wzorze użytym w tle czyni całość w odbiorze jako markę luksusowa, na najwyższym poziomie wykonania i staranności.

 

 

 

 

Nebiru salon tatuażu

klient

Artystka, właścicielka pracowni artystycznej, która oprócz sztuką tatuaży zajmuje się szeroko pojęta twórczością artystyczną – pirografią, rysunkiem techniką tradycyjną karykatur i portretów, malarstwem. 

kategoria

logo, identyfikacja wizualna, druk, warsztat samochodowy

logo, identyfikacja wizualna, druk, warsztat samochodowy

zakres prac

Zlecenie obejmowało całościowe przygotowanie materiałów przeznaczonych do druku, także potem wdrożonych w naszej drukarni. Początkowe zlecenie obejmowało (poza stworzeniem logo) wizytówki i banery, potem także  ulotki oraz kolejne banery wraz z rozszerzaniem zakresu działalności oraz aktualizację poprzednich materiałów.

Głównym celem było ukazanie specjalizacji zakładu – naprawa silników oraz wyspecjalizowana naprawa konkretnych marek aut. W ciągu dalszej współpracy dołożone zostały kolejne elementy graficzne waz z rozszerzaniem zakresu działalności. 

W identyfikacji przeważającą ciemne, spokojne, zdecydowane odcienie grafitu z czerwonym dynamicznym akcentem i statyczna bielą. Zastosowane fonty bezszeryfowe nadają nowoczesny, prosty bezpośredni i przystępny charakter całości – głównym celem była czytelność i prostota dla użytkowników i odbiorców reklam.

 

Agent Ubezpieczeniowy Dobrowolski Ubezpieczenia

Klient

Działający na terenie całego województwa lubelskiego agent ubezpieczeniowy, pragnący dywersyfikować swoja ofertę do różnych odbiorców, tj, sektora MŚP rolniczego oraz odbiorców prywatnych, oferując ubezpieczenia komunikacyjne i na życie.

kategoria

logo, ulotki,  wizytówki, agencje ubezpieczeniowe, druk,  lokalne przedsiębiorstwa

zakres prac

 Lokalny agent ubezpieczeniowy, pragnąc rozszerzyć i zdywersyfikować swoja ofertę do rożnych odbiorców, zamówił serię komplementarnych projektów wizytówek. Celem było zachowanie spójności oraz linii wizualnej na wszystkich projektach, dlatego różniły się one kolorystyką, dostosowaną do odbiorcy (zielona dla rolnictwa, niebieska dla firm oraz czerwona dla klienta indywidualnego). Celem było zachowanie przejrzystości, maksymalne wykorzystanie white space i budowanie zaufania, dzięki zindywidualizowanym projektom kierowanym wprost do odbiorcy docelowego – dzięki zastosowaniu tematycznych zdjęć na froncie wizytówki, oraz mapy lokalizacji na odwrocie.

Ulotka formatu a5 skierowana była do szerokiego grona kierowców, stad decyzja o zastosowaniu intensywnych, energicznych komplementarnych barw, tj. rózu i ciemnego niebieskiego oraz zdjęcia sportowego samochodu na froncie.

 

 

 

 

Biuro rachunkowe Pewne dotacje

klient

Właścicielka lokalnego biura rachunkowego, którego usługa specjalistyczną jest pozyskiwanie i obsługa rozliczeń dotacji unijnych. 

kategoria

logo, identyfikacja wizualna, redesign  druk, biuro

zakres prac

Właścicielka biura rachunkowego zgłosiła się z zapotrzebowaniem na redesign dotychczasowego logo i wizytówki, mocno już nieaktualnej i nieodpowiadającej wypracowanej pozycji biura, jako specjalistów od pozyskiwania dotacji.

Celem było przedstawienie firmy jako specjalistów od dotacji unijnych,  postawienie tego zagadnienia w centrum, przywiedzenie na myśl klimatu pracy biurowej, korporacyjnej, sztabu specjalistów pracujących dla klienta, nad jego firmą i jego celami. Powstał redesign Logo składające się z adresu URL o znaczeniu stricte informacyjnym, oraz elementów takich jak: zegar (czas pozyskiwania dotacji), znak „start” symbolizujący początek nowej działalności albo jej kolejnego etapu, krąg o nieregularnej grubości i linie kierujące do środka, wskazujące na skupienie  na pozyskiwaniu środków, oraz krąg gwiazd nawiązujący do symboliki UE. Zastosowany bezszeryfowy font o znacznym kerningu ma oddawać poczucie stabilności, spokoju, zaufania, zaopiekowania się, złożenia sprawy w pewne ręce.